Morgondagens mat.....

 
                 Tittar på Änglagård samtidigt som jag letar
 
                  recept till morgondagens middag......och
 
                  det blir nog Torsk och ägg gratäng....men
 
                  jag brukar ändra lite i recepten ...byter ut
 
                  någon ingrediens som jag inte har hemma
 
                 och slänger i lite annat gott och mera goda
 
                 kryddor ......denna gratäng lät god tyckte
 
                 jag..................
 
 
 
 
                             Blomkålssallad...den ska jag också göra
 
                             kanske inte i morgon .....men den verkade
 
                             god....................
 
 
                             Hoppas att ni får en God Natt............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0