Måndag.......

                                      
                                      God förmiddag denna snöiga måndag....
 
 
 
                              Jag tog faktiskt sovmorgon i dag och när jag kom
 
                              upp hade jag fått ett sms från Magnus som undrade
 
                              om de kunde komma ut en sväng.......och så klart
 
                               kunde de det................
 
 
 
 
 
                          Ella var sugen på frukost när hon kom
 
                          så det blev två kokta ägg och pizza-
 
                          bullar..............
 
 
 
 
 
                               Den här lille fick en burk med mat innan
 
                               han ska ligga i kuvösen och ta sig en
 
                              middagslur...................................
 
 
 
 
 
                        Vad gör du farmor undrar han........
 
 
 
 
 
                          Sedan ville Ella baka något så det
 
                           fick bli havrebolls kakor..........
 
 
 
 
 
                        Hon var tvungen att provsmaka......smör och
 
                        strösocker skulle hon ha........................
 
 
 
                      Det är vad jag har sysslat med på förmiddagen.....
 
 
 
 
                     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0