Lördag..........

 
 
 
                                      God middag alla vänner............
 
 
                              Full rulle som alltid efter klockan 09.30.....när ring
 
                              så spelar vi är slut......men jag gick upp redan innan
 
                              klockan sex i dag så jag lyssnade även på lördag med
 
                              Lisa på morgonen...........
 
 
 
 
 
                            Den Tibetanska Tempelhunden som
 
                            lystrar  till namnet Ludde gillar ju snö
 
                            som ni vet......han njuter nu................
 
 
 
 
 
                                      Goe är och skottar på baksidan........
 
 
 
 
 
                                Då tog småfåglarna sin tillflykt upp
 
                                i ett annat träd och satt och kollade
 
                               in Goe.......................
 
 
 
 
 
                              Jag ska bjuda på snittar i kväll och Goes
 
                              hembryggda öl........och så ska vi............
 
 
 
 
 
                                    Bada tunna.....för första gången denna
 
                                    vinter.........så härligt det ska bli..........
 
 
                                   Ja det var lite vad jag sysslat med denna
 
                                   lördag.....och nu ska jag lägga på mera ved
 
                                   i tunnans panna...................
 
 
                                   Hoppas att ni får en bra lördag.......
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0