Lördag........

 
 
                                God Förmiddag denna soliga dag
 
                                 tänk vad glad man blir när solen
 
                                 visar sig på himlavalvet ................
 
 
 
 
 
                         I går köpte jag fotoramar till fotografierna
 
                         vi fick av Goa barnbarnen i Julklapp........
 
 
 
 
 
                             Även Ludde känner av att det känns
 
                             lite som vår i luften i dag.................
 
 
 
 
                          Det är bara ett problem med solen när den
 
                         står så här lågt......oputsade fönster.....men
 
                        jag får trösta mig med att det är flera än jag
 
                        som har det........Nu har jag skalat potatis och
 
                        ska ta cykeln till svärmor, för Bettan och Goe
 
                        håller på att städa ur hennes garage....och vi
 
                        ska äta kåldolmar hos henne......
 
 
                        Ha en bra Lördag...............
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0