Kväll.........

 
                                  Ja då vart det kväll igen....
 
                                  i dag har jag varit trött men
 
                                  jag brukar ju pigga på mig framåt
 
                                  kvällen.......det är min tid kan man
 
                                 säga........vi har besökt svärmor och
 
                                 handlat åt henne......sedan var vi uppe
 
                                 hos Daniel en sväng.....och nu har jag
 
                                 tittat på saknad från Danmark....och till
 
                                 Danmark ska vi åka på semester har vi
 
                                 bestämt...........
 
 
 
 
 
                                Men i morgon ska det nog
 
                                bli av...(tror jag nu )..............
 
 
                                Ha en fortsatt bra kväll och God Natt....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0