Kväll.........

 
 
                                 Förutom att jag hållit på med broderierna har
 
                                 jag tvättat.....manglat och strukit .....hälsat på
 
                                 svärmor och lite annat smått och gott.....i dag.....
 
 
 
 
 
                            Erik och Johan nattfiskar.....med pannlampor....
 
 
 
 
 
                          Jag vet inte hur han bar sig åt men han fick
 
                           kroken i hälen......och det tvättade han med
 
                           kambodjansk rom.........sprit som sprit........
 
                           förhoppningsvis gör det mera nytta ut-
 
                           värtes  än invärtes.......................
 
 
 
 
 
                                    Mycket småkryp finns det på
 
                                    deras rum.....................
 
 
 
 
                                    En ödla på 20-25 cm satt bredvid
 
                                    honom på väggen ......den hade
 
                                    gröna prickar på ryggen......och
 
                                    när Johan öppnade sin ryggsäck
 
                                    for det ut en spindel........stor som
 
                                    snusdosa..........usch och fy.............
 
 
 
 
 
                             Jag njuter av mina fina tulpaner och
 
                             är glad att slipper en massa otäcka
 
                             djur......................
 
 
                             Ha en bra kväll..............
 
 
 
 
 
                        
 
 
                         
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0