Kväll...........

 
 
                         Potatisgratäng.....god sås och entrecote......
 
                         så gott......det blev middagen i dag..............
 
 
 
 
 
                                   Goe brygger öl................
 
 
 
 
                            Kvällsmat......varma mackor i smörgås-
 
                            grillen................
 
 
 
 
 
                          Coop i Fjugesta sålde ut sina GB glassar för
 
                          halva priset.......så jag köpte på mig 7-8 stycken....
 
                          Ella och jag har samma smak....Cornetto jord-
 
                         gubbs smak....så god ...och i kväll blev det till
 
                          efterrätt ......Goe åt en Magnum.................... 
 
 
                          Det blev ingen vinst i BingoLotto.............
 
                          men det hade jag inte väntat mig heller.......
 
 
 
                         Nu är det Farmen som gäller................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0