Hälsporre........

 
 
                                           God Kväll Gott Folk.......
 
 
                                Jodå det blev denna fiskrätt i dag....
 
                                Goe tycker att jag skulle behöva
 
                                jobba i någon matbespisning för
 
                                jag lagar alldeles för stora portioner
 
                               men jag delade med mig till Svärmor
 
                               även i dag............Goe har övertagit
 
                               svärmors bil så nu står det 4 bilar
 
                               nere vid garaget.....vår bil... Eriks bil...
 
                               svärmors bil och husbilen.................
 
                               Jag fick ta kvällsrundan med Ludde i
 
                               kväll för Goe har fått hälsporre, så han
 
                               ska helst inte gå så mycket.......men
 
                               han får ta morgonrundan för då ska
 
                               jag sova.......................
 
 
 
 
 
                    Nu är det som vanligt igen......Farmen är i
 
                    gång igen......och den följer jag.........och
 
                   nu ska jag titta på den.......Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
                  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0