Eftermiddag........

 
 
                               Lördag eftermiddag och jag plockar och
 
                               städar lite skåp här hemma.....mörkret
 
                               har sänkt sig här nu.... och vi har ätit
 
                               hemgjorda hamburgare...........................
 
 
 
 
 
                     Eftersom jag håller igen lite så blev det
 
                     en lite magrare hamburgare för min del....
 
                     Goe och Daniel åt som vanligt..............
 
 
 
 
 
                       Jag uteslöt osten på hamburgaren och
 
                       gjorde egen dressing på yoghurt ......
 
                        vitlök och stark ketchup.....sedan tog
 
                        jag extra sallad med tomater och lök....
 
 
                        Daniel och Goe tittar på Hockey och
 
                        själv sitter jag här framför datorn......
 
 
                        Ha en bra lördagskväll..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0