Blå himmel...

 
 
                          Vilket härligt väder det blev......det pendlade
 
                          mellan minus 7 och minus 6 grader när jag
 
                          åkte in mot Örebro.....så här ser det ut på
 
                          baksidan på Magnus och Annas hus...en
 
                          härlig lekpark med stora och små träd.............
 
 
 
 
 
                               Vi har kastat boll och lekt med bilar.....
 
 
 
 
 
                          Sen fick han tag på Ellas kamera...och
 
                          eftersom han är en liten tekniker som
 
                          vill undersöka alla knappar och vred
 
                          var han ju tvungen att trycka lite på
 
                          kameran också....................
 
 
 
 
 
                                  Koncentration...........
 
 
 
 
 
                          Ella har varit hos tandläkaren .....och fick en
 
                          rosa ödla för att hon var så duktig...................
 
                          Tandläkaren sa att hon kände att två små
 
                          tänder i underkäken satt lite löst .....så snart
 
                          får hon en liten glugg............
 
 
 
                          Jag hann hem och äta lite så ringde Svärmor
 
                          hon ville ha hem lite från Apoteket......så nu
 
                          har jag varit både till apoteket och svärmor......
 
 
                          Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag
 
                          börjar med middagen.......Goe och Daniel
 
                          ska åka på hockey i kväll.....så Ludde och
 
                           jag får en lugn och skön kväll...........
 
 
 
 
 
 
 
 
                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0