Barnbarna kommer........

 
 
                                                      Hej Goa Vänner.....
 
                                            Då tog även denna dagen slut.........
 
 
 
 
 
                                  I dag blev det en kyckling och räksallad ...
 
                                  med diverse gott i ................
 
 
 
 
 
                      I kväll blev det handling både till oss och
 
                     svärmor.....
 
 
 
 
 
                        Jag har gjort pizza sallad i kväll för i morgon
 
                        kommer Magnus och barnbarnen ut....och
 
                        då ska jag bjuda på pizzarulle........................
 
 
 
 
 
                      Den här bilden har jag lånat från Lindas Bakskola
 
                      Goe gjorde en annan pizzadeg den som jag fått
 
                      av en pizzabagare från Mönsterås för 30 år sedan
 
                      och eftersom Ella tycker om köttfärssås så ska
 
                      jag fylla den med det ....lite sallad ....körsbärs-
 
                      tomater och mycket ost...............
 
 
                      Nu är det bara sängdags kvar......för i morgon
 
                      lär det bli full rulle hela dagen....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0