Usch och fy..........

 
 
                             Fredag.........
 
 
          Något fredagsmys lär det inte bli i det
 
          Sandströmska huset i kväll.........
 
          febern har stigit på Goe ....han har ju
 
          inte varit riktigt feberfri någon gång.....
 
          men nu på förmiddagen hade han 38,5
 
         så han gick upp på övervåningen för att
 
        titta på hockey.......själv ser jag ut som jag
 
        fått påssjuka .....svullen på kinden mot höger
 
        öra och ner på halsen........jag har även svårt
 
        att gapa.........ja vi får se vad det blir av det........
 
 
 
 
 
                          Fick en bild av Erik.....jag blir nästan
 
                          avundsjuk .....................
 
 
 
 
 
                              Ap-trädet lyser inte upp här hemma ens.......
 
                              Nu blir det sängen igen............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0