Ugglemugg............

 
 
                                 Fy vad vidrigt det var att gå ut.....vi tog vår
 
                                 vanliga Ludde runda när det är vinter och
 
                                 den brukar ta 20-25 minuter men jäklar vad
 
                                 bråttom Ludde hade i dag ...så det tog nog
 
                                 bara 13-14 minuter så var vi hemma igen....
 
                                 Sedan var jag tvungen att ta mig till coop
 
                                och handla.....men nu är jag hemma och
 
                                tar mig en kopp kaffe för jag behövde något
 
                                varmt att dricka..........Nu går jag inte ut mera
 
                                i dag.......nu ska jag sätta igång och baka
 
                                tekakor.........Ha det gott.............................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0