Torsdag..........

 
 
                                      Hej Goa Vänner denna Torsdag.....
 
 
                          Erik skickar så fina bilder från Paradiset.....i dag har
 
                          de åkt från Hua Hin till ön Koh Samui......en resa på
 
                           9-10 timmar varav båten tog 5 timmar.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                 Själv har jag legat i sängen och sappat mellan
 
                                 curling herrar som nu är färdiga för final och
 
                                 skidskyttestafett för Damer där det blev silver
 
                                 och i morse blev det ett guld i slalom herrar......
 
                                 jag hinner knappast laga mat ....men innan
 
                                 sporten hann jag göra en rätt...och vilken
 
                                 sås jag fick till.....den kan man dö för...........
 
 
 
 
  
                                Det blev dragon kyckling med sås gjord
 
                                på vitt vin...kycklingfond och grädde......
 
                                som fick reduceras så det blev mycket
 
                               smak kvar...................
 
 
 
 
 
                                Egentligen ska man ju dricka samma vin till
 
                                maten som man lagar i ...men jag tyckte inte
 
                                att det passade med vin en torsdag lunch så
 
                                det blev rosa bubbelvatten.....som Ella säger...
 
                                bubbelvatten och fun saft......gott..................
 
 
 
 
 
                                                  Så är det..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0