Tisdag.........

 
 
                                  Hej Goa Vänner då är det Tisdag.......
 
                                  och jag har faktiskt suttit vid sy-
 
                                  maskinen ett stund och sytt två
 
                                 kuddfodral........................
 
 
 
 
 
                          Solen försöker tränga igenom detta
 
                           tunga molntäcke.....................
 
 
 
 
 
                              Sex fina domherrar med respektive hade
 
                              jag i syrenbusken i dag......eftersom jag
 
                              står inomhus och tar kort och måste zooma
 
                              in så får jag inte alla på samma bild.....men
 
                              de är så himla fina................
 
 
 
 
 
                                   Den här lille kraken sitter lite
 
                                   för sig själv och jag vet inte
 
                                   vad det är för någon fågel.......
 
 
 
 
 
                       Jag hade en burk med Magnesium hemma
 
                       och nu hörde jag på nyhetsmorgon i går att
 
                        D-vitamin och Magnesium ska man ta som
 
                        kosttillskott om man inte äter spenat, bönor
 
                        och nypon........och det gör ju inte jag....så där-
 
                        för tog jag fram burken och tog mig ett
 
                        piller i dag.........
 
 
 
 
                              Så är det.......det är ett privilegium att
 
                               bli äldre och inte alla förunnat..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0