Tisdag........

 
 
 
 
 
                                       God Morgon denna kyliga tisdag.......
 
                            Goe har åkt till jobbet i dag han kände sig rätt ok.....
 
                            min hosta har inte gett sig....men är bättre.............
 
 
 
 
 
                                             Åh ....nu längtar jag efter sol och värme....
 
                                             Fia och Lasse drar till Gran Canaria på
 
                                             söndag.....vi hoppar det denna gången.......
 
 
 
 
 
                                Erik och Jennifer har tagit in på ett nytt
 
                                hotell......där hördes bara fågelkvitter....
 
                               för i dag ska de besöka nationalparken
 
                               khao sam roi yot......de har hyrt moped
 
                               och jag har inte hört något från dem så
 
                               jag hoppas att det gått bra.....................
 
 
 
 
                                         Skickade denna bilden till honom i
 
                                         går morse.........bara så att hemlängtan
 
                                         inte blir för stor..............................
 
 
 
 
 
                                                  Nytt besök i syrenbusken .............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0