Söndag.....

 
 
                                         Söndag eftermiddag........
 
                             Den här söndagen har gått i en rasande fart...
 
                             jag gick och la mig efter frukosten för den här
 
                            hostan tar knäcken på mig.................
 
 
 
 
 
                               Fick en bild av Erik på hans frukost.....
 
                               men jag tror snarare att det var brunch
 
                               för jag tror inte de är uppe så tidigt på
 
                               morgonen så de hinner äta frukost.......
 
 
 
 
 
                                Här blev det en "lätt" middag i dag
 
                                jag hade en fläskfile som jag stekte
 
                                och hällde i en burk med onkel Bens
 
                                Sweet & sour ......med ris till.............
 
 
 
 
 
                                                              Gott var det........
 
 
 
 
 
                                                     Ludde gillar solen han lägger sig
 
                                                     raklång och solar sig där han har
 
                                                     vit päls......Nu har han och Goe gått
 
                                                     till svärmor och jag ska gå och lägga
 
                                                     mig och titta på tv:n en stund......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0