Sällskap i sängen.....

 
 
                       Hej Tisdag...tror jag att det är......
 
 
                     När man är dålig flyter dagarna
 
                     ihop och man vet inte riktigt vilken
 
                    dag det är.......men jag har fått säll-
 
                    skap i sängen i dag......Goe fick frossa
 
                    04.45 i morse....så nu gör vi sällskap
 
                    i  influensan.......det har inte börjat vänt
 
                   på mig ännu.....får se hur länge det dröjer...
 
                   tänk att flunsan slog till mitt under OS och
 
                  att vi har tv i sovrummet......  Nej nu har jag
 
                  varit uppe i 10 minuter och det ungefär det
 
                  jag orkar med....så nu blir det sängen igen.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0