Onsdag...............

 
 
 
 
                                  Onsdag....mitt i veckan som Tyskarna
 
                                  kallar den här dagen..........................
 
 
 
 
                     
                             Jag har varit ute och fyllt på med
 
                             fågelmat och nu kommer den här
 
                             lille fågeln fram och nu har han en
 
                             kompis med sig......jag måste nog
 
                            leta på en fågelbok så jag får reda
 
                            på vad det är för sort..................
 
 
 
 
                         Dagens frukost bestod av kokt rödkål och
 
                         IKEAs Wienerkorv ...rödkålen kokar jag med
 
                         ett äpple....ättikssprit...farinsocker...muskot-
 
                         nöt....kanel....kryddnejlika....kummin....salt...
 
                         peppar och vatten......den är så himla god.....
 
 
                        Nu ska jag ta en tidig Ludde promenad för
 
                        Fia kommer vid lunch tiden och vi ska ut på
 
                        en liten åktur i dag igen.......
 
 
                       Ha en bra mitt i veckan dag...................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0