Kväll............

 
 
                                             Bangkok......
 
 
 
 
                     
                             En glad Erik....som gått ner 10 kg.........
 
                      han behöver komma hem och äta stekt fläsk
 
                 med löksås....och lite isterband med stuvade potatis....
 
 
 
 
 
                           De var på en stor marknad....och jag skulle
 
                           bara orkat med att gå där 10 minuter trodde
 
                          Erik....själva gick de där några timmar..........
 
 
 
 
 
                                I morgon drar de vidare söderut......
 
 
 
 
 
                            Jag skulle gärna ha smakat på detta.........
 
 
 
 
 
                          Jag kände mig bättre i dag så nu hoppas
 
                          jag att det har vänt.........därför slog vi till
 
                          med en köpa en smörgåstårta..........
 
 
 
 
 
                           Den här duken har jag legat och virkat i
 
                           sängen denna vecka när jag orkat..........
 
 
 
 
 
                            Jo det kanske blir flera men då i tunnare garn....
 
                            och andra färgen.....den här gjorde jag på rest-
 
                            garn.....skönt att bli av med ........nu blir det nog
 
                            sängen resten av kvällen.......Ha det bra............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0