Kväll........

 
 
                                               God kväll Vänner.........
 
 
                                       Fick finbesök i syren busken i dag.......
 
                                       Det blev ändrade planer i dag då Fia
 
                                      och jag tänkte göra ett besök på Åter-
 
                                      bruket....men de öppnade inte förrän
 
                                      klockan 4 i dag......så då drog jag in
 
                                      till stan klockan 3 och hämtade Goe.......
 
 
 
 
 
                                     Son och sonson.......
 
 
 
 
                                        En liten Prinsessa .........
 
 
 
 
                           Matdags.....han åt bra ....och jag hade
 
                           med mig Biff Stroganoff och även Ella
 
                           åt med god aptit.....................
 
 
 
 
 
                          Sedan slocknade Theo och sov i 1 timma ca
 
                         i Farmors famn......lilla gubben det är inte
 
                         lätt att vara liten och febrig........
 
 
                         Nu visas det hockey på övervåningen
 
                         men själv ska jag titta på Sveriges
 
                        Mästerkock......och heja på Rebecca
 
                        från Fjugesta........................
 
 
                       Hoppas ni får en bra kväll..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0