Kväll........

 
                                   Ja då är tisdagen slut och det är dags
 
                                   för sängen.......men jag tycker att jag
 
                                   har hunnit med mycket i dag................
 
 
 
 
 
                                 Jag har bakat tekakor.....som jag tänker ta
 
                                 med in till stan i morgon...........
 
 
 
 
 
                                          Ella hade namnsdag förra veckan när
 
                                          jag låg sjuk i influensa och då började
 
                                          jag virka på en namnsdagspresent till
 
                                          henne....................................
 
 
 
 
 
                               Hon gillar ju rosa så jag gjorde en duk i rosa
 
                               och grått......hon kan ha den i lekrummet eller
 
                                ute i lekstugan till sommaren..................
 
 
 
 
 
                                  Fick denna bilden från Kanarieöarna där våra
 
                                  kamrater är på semester.....där har de ingen
 
                                  Rysskyla...................................
 
 
 
 
 
                                     De ser ut att äta och dricka gott.............
 
 
                               Nu blir det snart sängen så jag är pigg och
 
                               alert när jag ska hämta Ella och Theo i morgon.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0