Kuddar och ett gammalt kort.....

 
 
                                      Hej Goa Vänner........
 
 
                    De här är virkade kuddarna har legat på vinden
 
                    i kanske 35 år ....nu hämtade jag ner dom och
 
                    la dom i klorin för de var alldeles gula och så sydde
 
                   jag nya inne kuddar.........blev som nya.............
 
 
 
 
 
                      De fick plats mellan mina broderade kuddar.......
 
 
 
 
 
                     Det här är en ung Anita.....nyinflyttad på
 
                     Mörsan här i Fjugesta 1979  ensamstående med
 
                     två barn på 61/2 och 2 år........inte underligt att jag
 
                     ser lite fundersam ut.....hur ska detta gå......men
 
                     nu med facit har det gått bra tycker jag........
 
                     visst ångrar jag ett och annat här i livet
 
                     men det tror jag att alla gör någon gång...
 
 
                    Nu blir det en Ludde promenad............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0