Försiktigt optimistisk......

 
 
                                  God Förmiddag vänner........
 
     
                   Jag är försiktig optimistisk att denna flunsan
 
                   ska ge sig men segt som bara den är det......
 
                   men efter tredje koppen te och Kalla på skidor
 
                   börjar jag faktiskt tänka på middagsmat och en
 
                   välbehövlig dusch.....det är nog ett tecken i
 
                   rätt riktning......
 
 
 
 
 
                              Precis......jag kanske ska ta det lite lugnt....
 
                              och inte ropa hej ännu.......går nog och
 
                              lägger mig igen och tittar på hockey.....
 
                              Sverige-Norge.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0