Torsdag.....

 
 
                                        Hej Goa Vänner denna torsdag.....
 
 
                            Haha.......jag måste tänka efter vilken dag det
 
                            är .....jag är ju ledig alla dagar men med lite
 
                            olika åtagande då och då.......ja nästan varje
 
                            dag....i kväll blir det ett besök hos veterinären
 
                            med Ludde.....jag tog en kvällstid för att Goe
 
                            får följa med mig......
 
 
 
 
 
                                  Ett gäng Franska pepparkakor bakade
 
                                  på förmiddagen.......nej nu ska jag mangla
 
                                  lite lakan....hörs senare.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0