Torsdag..

 
 
                       God Morgon.......
 
 
              Efter att ha sovit gott i natt känner
 
              jag mig piggare.....men nu börjar jag
 
              oroa mig för Nyårsnatten och alla
 
              smällare.....det kom en riktig smäll
 
              några hus längre upp på Dammgatan
 
              här om kvällen och Ludde blir jätte-
 
              rädd.....för det är inga snälla smällare
 
              utan mera dynamit aktigt som de smäller
 
              av......jag hoppas verkligen att han inte
 
              är hemma detta nyår för jag ringer polisen
 
              direkt när han kör igång....eller går jag upp
 
              och talar med honom......
 
 
 
 
 
                        Dagens frukost.....men nu är ägghalvorna
 
                        rödbetssalladen och sillen slut....så det lär
 
                        inte bli någon julmat till middagen i dag....
 
 
 
 
 
 
                             Dagens middag har jag förbertt...pojkarna
 
                             kommer hem i eftermiddag för att hjälpa
 
                             Goe att bära ut ett akvarium till garaget....
 
                             så är det någon som är intresserad av ett
 
                             400 liters akvarium kan höra av er för nu
 
                             ska det inte bli flera här....
 
                             Ha en bra dag......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0