Tisdag.....

 
 
                    
                             God Morgon Tisdag......
 
 
                 I dag tog jag en ofrivillig sovmorgon.....
 
                egentligen hade jag tänkt gå upp
 
                tidigt i dag för att baka saffranssnittar.....
 
                men Ludde kom och ville ligga i våra
 
                sängar vid 03.30 och då vaknade både
 
                Goe och jag....och sedan hade jag svårt
 
                att somna om....men klockan sex sov jag
 
                gott......så det var lika bra att ta sovmorgon...
 
                kakorna kan jag baka i kväll eller i morgon...
 
 
                Nu blir det lite frulle ....i eftermiddag
 
                ska jag skjutsa och följa med svärmor
 
                in till hud på USÖ.....
 
                Ha en bra tisdag.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0