Tisdag.....

 
 
 
                                            God Morgon Tisdag.....
 
 
                                          Vad härligt vi får en vit Jul...
                       
                                          då kanske vi får se någon häst
 
                                          och släde på samhället........
 
 
 
 
 
                                     Här har jag varit igån från tidig morgon.....
 
                                     jag hade potatis över så det tog jag och
 
                                     stekte upp.....dillsås har jag gjort för jag
 
                                     hade färdig kokt kött i frysen.. det tänker
 
                                     jag ta med in till barnbarnen i dag ......
 
                                     potatisen står på spisen....så kokade jag
 
                                     äpplekräm till svärmor....Duschen är också
 
                                     avklarad.....så nu ska jag nog ta och äta
 
                                     lite frukost......
 
                                     Ha en bra dag och ta det lungt i halkan...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0