Söndag.....

 
 
                                                    God Middag Kära vänner.....
 
 
                                     I dag tog vi lite sovmorgon efter det sköna
 
                                     badet igår .....vi tittade på stjärnorna på slottet
 
                                     sedan blev det ett dopp på lite drygt en
 
                                     timma......efter badet det blev det ett glas
 
                                     öl med en knäckemacka med sillröra på....
 
                                     såå gott efter all julmat.....
 
 
 
 
 
 
                          Löjromsbakelse med räkor och lax hade jag
 
                          tänkt göra tills i morgon kväll......vi kanske
 
                          får äta i sovrummet ....vi brukar stänga in oss
 
                          där på nyår när det börja smälla.....dra ner
 
                          persienner och mörkläggningsgardiner och
 
                          ha tv:n på högsta volym.......
 
 
                         Goe och Daniel ska åka in till stan och titta på
 
                         hockey i eftermiddag.....men då tänker jag krypa
 
                         ner i sängen och sätta på något bra program på
 
                         tv:n.....och slö spela lite Wordfeud med min vänner.....
 
                         jag ska helt enkelt slappa.......
 
                        Ha en bra dag......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0