Saffranssnittar....

 
            
                  God Förmiddag Goa Vänner.....
 
 
            Går lite i ett lyckorus efter gårdagens
 
            besked om Goe's konsult jobb...nu kan
 
            vi börja planera för husbils färder i vår
 
            eftersom han kan jobba Mån-Fredag i
 
            en vecka och vara ledig resten av månaden...
 
 
 
 
 
                     Jag bakade Saffranssnittar nu på morgonen
 
                     och milde tid så goda de blev...lite knapriga
 
                     utanpå och lite sega inuti...men jag har bara
 
                     provätit en liten kant....så att inte mitt blodsocker
 
                     stiger...eftersom jag har varit utan måltidsinsulin
 
                     i 4-5 veckor nu........I dag har jag tid hos Ida för
 
                    klippning.....i morgon tid för Ludde hos Vetrerinär
 
                    Karin.....och till helgen kommer Ella och Theo och
 
                    ska sova över....full rulle hela veckan....och i
 
                    mellan det matlagning mera bakning och jul-
 
                    pyntande.......Ha en bra dag Alla....
 
 
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0