Pizza.....

 
 
 
                                   Dagen är snart slut och jag har två
 
                                   som sitter på övervåningen och tittar
 
                                   på hockey och hejar på Örebro som
 
                                   leder över Färjestad......och jag tittar
 
                                   på nyheterna.....fy sjutton om det ska
 
                                   bli extra val....i vår........
 
 
 
 
 
                          
                                      Julkänslan börjar infinna sig så smått...
 
                                      bara fem dagar kvar till Julafton........
 
 
 
 
 
                              Knäck och "löven" är nu gjorda.......
 
 
                              I kväll blev det hämtmat från pizzerian...
 
                              och jag är fortfarande mätt fast det är
 
                              flera timmar sedan jag åt.........
 
 
                              Snart blir det sängen........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0