Onsdag kväll.....

 
 
                                               Onsdag kväll....
 
 
 
 
 
                                  Då håller vår andra amaryllis på att
 
                                   slå ut.....fick den av svärmor........
 
 
 
 
 
                             Goe gillar ju korv så i dag blev det stekt
 
                             falukorv med senapssås och kokt potatis...
 
 
                             Blev klippt av Ida i dag och det känns bra
 
                             eftersom det är knökafullt hos henna så
 
                             beställde jag tid om sex veckor igen......
 
                             I morgon ska jag ringa till vårdcentralen
 
                            om min hälsena för nu kan jag knappast
 
                            gå ordentligt längre.....men nu ska jag
 
                            göra en kakdeg som ska få ligga i kylen
 
                            över natten......
 
                            Ha en bra kväll......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0