Oj vilken sovardag.....helt slut....

 
 
                                             God kväll på er Kära Vänner........
 
 
                                 Vilken dag det har varit.....jag vaknade vid halv sju
 
                                  i morse...rätt pigg faktiskt...........
 
 
 
 
 
                         Frukosten bestod av Julmat.......efter den
 
                        gick jag och lade mig och sov till 11.......
 
                        till lunch blev det ännu en tallrik med JUl-
 
                        mat.....sedan blev det sängen igen.........
 
                        klockan 16 blev det en tredje tallrik Julmat
 
 
 
 
 
                             I kväll blev det lite gott från denna stora
 
                             korg som vi fick av barnen........
 
 
 
 
 
                              Julklapps korten på de fina barnbarnen.....
 
                               Ella förra året i fotoramen och det andra
 
                               årets bild.....så himla söt är hon.........
 
 
 
 
                           
                               Fina Theo har ändrat sig mycket på ett
 
                               år det ser man ju här....stora killen nu......
 
 
 
 
 
 
                             Nu står de på plats nedanför tv:n i köket
 
                             så jag ser dom varje dag....finaste barn-
 
                             barnen har jag.....stolt farmor............
 
 
                            Eftersom jag har sovit mest hela dag så
 
                            blir det nog svårt att komma i säng vid
 
                            normal tid i kväll.....Goe håller på att
 
                            renovera ett rum på övervåningen som
 
                            han ska ha som kontor när han blir konsult
 
                            i Mars.......han har även varit i väg till tränings-
 
                            lokalen på eftermiddagen och tränat och han
 
                            frågade om jag skulle följa med.....men jag har
 
                            ju inte kommit ur min morgonrock på hela dagen
 
                            så jag hoppade det....det kan kanske bli ett nyårs-
 
                            löfte....om jag nu ska ge ett.....
 
                            Ha det gott......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0