Min Lördag i bilder.....

 
 
                              Pepparkaksmuffins bakade jag på morgonen
 
                              innan Magnus ...Ella och Theo kom......Anna har
 
                              tjej dag och kväll så därför skulle Magnus och
 
                              barna vara här.......
 
 
 
 
 
                               Jag har köpt Bamse kalendern och en Färg-
 
                                femma kalender till barna...och Ella skrapar
 
                                och Theo öppna Bamse kalender med en
 
                                 liten bok i varje lucka.............
 
 
 
 
 
                              Lille Theo i sin klänning tittar i Bamseboken....
 
 
 
 
 
                              Fina Ella färglägger teckningar.....
 
 
 
 
 
                               Jag hade dragit ut lite bilder från nätet......
 
 
 
 
 
                                        Jo det blev lite plättar när de kom...,...
 
 
 
 
 
                                Jag fick så fina små formar av svärmor och
 
                                Ella bakade så fina pepparkakor.........
 
 
 
 
 
                         Jättefina och jättegoda pepparkakor
 
                         blev det............
 
 
 
 
 
                           Lite kristyr måste de ha.......
 
 
 
 
 
                                Farmors Finaste Pepparkaks bakerskan........
 
 
 
 
 
                                 Jag stekte en rostbiff i går kväll som har
 
                                  legat i lag i natt...och till det blev en god
 
                                  potatisgratäng.....både Erik och Daniel
 
                                   kom hem och åt.....................
 
 
 
 
 
                                Lille Theo vaknade lagom till middagen.....
 
 
 
 
 
                             Till kaffet åkte vi och hämtade Siv.......
 
 
 
 
 
                             Florsockret som var ovanpå var godast tyckte
 
                             både Ella och Theo................
 
 
 
 
       
                               Farfar och Theo sätter igång tv:n på
 
                               övervåningen......
 
 
 
 
 
                             Theo blev så glad när det funkade.....
 
 
 
 
 
                                  Det kom visst fram något från Pippi
 
                                   inspelningarna......
 
 
                                   Klockan 19...åkte de hem och jag ska
 
                                   nu gå och lägga mig i soffan och titta
 
                                   på Så mycket bättre......
 
 
                                    Ha en bra kväll...........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0