Middag....

 
 
                               God Middag Vänner....
 
 
                    Nu rensar jag ur mina skåp och lådor för
 
                    för nu ska det lämnas in saker på loppis...
 
                    nu är det hög tid att göra sig av med saker
 
                    som jag inte har saknat på flera år........
 
 
 
 
 
                            Dagens rätt blev korv Stroganoff med ris
 
                            och gröna ärtor.....
 
 
 
 
 
 
                                   Ja då har jag fått fram min "flicka" ......
 
                                   den höll jag i när hela hyllan rasade
 
                                   ner i går...tur att den klarade sig.....
 
 
                                   Nu blir det en uppfriskande Ludde
 
                                   promenad.........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0