Kväll.............

 
 
 
                               Ja Goa Vänner nu går det undan
 
                               bara 20 dagar kvar till Julafton.....
 
 
 
 
 
                                Jag hade med mig Kina spelet in till
 
                                barnbarnen i dag....när Theo sov så
 
                                försökte jag lära Ella att spela.....hon
 
                                är så lättlärd så hon fattade direkt.....
 
 
 
 
 
                           Jag vann första gången och sedan vann
 
                           Ella andra gången.....och jag tredje gången....
 
 
 
 
 
                   Fjärde gången sa Ella ...farmor du kan spela
 
                   efter reglerna så spelar jag som jag vill.......
 
                   och då kan ni gissa vem som vann..........haha...
 
 
 
 
 
                              Jodå sjuklingen själv skulle ha
 
                              klänning på sig.....men de är så
 
                              snälla och duktiga fast de är krassliga..
 
 
                              Det var mörkt när jag åkte vid 07.30
 
                              i morse och det var mörkt när jag kom
 
                              vid 17.00 i dag......och jag tycker det
 
                              är så skönt att jag har slutat jobba......
 
                              fy för att ge sig ut i regn och rusk.......
 
 
                              Nu ska jag se på Hela Sverige bakar....
 
                              Ha en bra kväll.....
 
 
 
                            
 
 
 
 
 
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0