Gott Nytt År.......

 
 
 
                Gott Nytt år på Er Goa Vänner......
 
 
           Nu har vi kommit till årets sista dag och
 
           den ska vi genomlida med en rädd liten
 
           Ludde.....men jag förstår ju alla som vill
 
           fira med raketer och smällare ....det gjorde
 
           vi också innan vi hade Ludde.........
 
 
 
 
 
 
                                  Nyårsbakelserna är klara......
 
                                  Gjorde en extra så svärmor
 
                                   skulle få en också.........
 
 
 
 
 
 
                                   De ser jättegoda ut tycker jag......
 
                                    Goe och jag tog en fika .....jag
 
                                    tog en lussekatt....de blev så
 
                                    himla goda i år ...Goe tog en
 
                                    lussebulle med mandelmassa i
 
 
                                    Nu har det börjat smälla så jag
 
                                    har en rädd liten Ludde här......
 
 
 
 
 
                     
                               Fia och Lasse kom förbi....så då blev
 
                               det kaffe med dopp och en lite whiskey....
 
 
 
 
              
                   
                            Goe har varit hos svärmor och håller nu
 
                            på att snickra på övervåningen......själv ska
 
                            jag hoppa in i duschen..........
 
 
                            Önskar Er Alla .............
 
 
 
 
 
                     Gott Nytt år från mig........
 
 
 
 
                                
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0