Dan före dopparedagen....

 
 
                         Hej Goa Vänner....denna
 
                         dan före dopparedagen.......
 
 
 
 
 
                           Inget fett på den här skinkan .......
 
                           Goe tycker det är bra men jag
 
                           tycker att en liten fettrand kan
 
                           det vara ...men skinkan var saftig
 
                          och god.....
 
 
 
 
 
                              Vi tog med skinkmackorna upp på
 
                              övervåningen och tv:n.....en nubbe
 
                              till första skinkmackan är en tradition.....
 
 
 
 
 
                                     I tomte snapps glasen......
 
 
 
 
 
                             Nästa Jul är jag lite sugen på att åka
 
                             till Carolas lada och höra henne live......
 
 
 
 
 
                                    Potatis skivor och rapsolja.....
 
 
 
 
  
 
                               Friteras i 150 grader några minuter ......
 
                               salta och lite dillkrydda hade jag på.....
 
 
 
 
 
                        
                                 Goda blev mina dill chips....de ska jag
 
                                  göra flera gånger.....men kanske inte
 
                                  mitt i julstöket......revbenen är klara och
 
                                  Goes bröd också......Jag har även beställt
 
                                  en Tomte till Juldagen när familjen kommer....
 
                                  Ha en bra dag...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0