Akvarium flyttning ........

 
 
 
                                      Ja då har det blivit kväll igen....men i dag
 
                                      har jag varit vaken hela dagen.........
 
 
 
 
 
                       Enchiladas i ugn hade jag gjort
 
                       till pojkarna skulle komma och
 
                       hjälpa Goe med akvariumet...
 
                       och till det en sallad som jag
 
                       glömde sätta fram.....men mot
 
                       slutet tror jag att det var Erik
 
                       som sa att det skulle vara gott
 
                       med en sallad till......och den
 
                       hade jag ju gjort och den stod i
 
                       kuvösen....så det var bara att
 
                       hämta och äta.......
 
 
 
 
 
                                 Ja så här såg det ut i går.....
 
 
 
 
 
                            Nu är fiskarna inlämnade till en affär
 
                            inne i stan..............
 
 
 
 
 
                            Nu är det tomt och snart är det borta....
 
 
 
 
 
                                              Här ska det bli en dörr.....
 
 
 
 
 
                               Det blir nog bra när det blir färdigt......
 
 
 
 
 
                                   Nedför trappan och ut genom
 
                                   dörren.....tungt som attan......
 
 
 
 
 
                              Det var så halt på vägen så de fick sätta
 
                              det på kärran och backa ner till garaget......
 
 
                              Nu är det full rulle på övervåningen....tur
 
                              att Goe inte ska jobba förrän den 7:e.....
 
                              så han hinner fixa sitt nya kontor.........
 
 
                              Tack Magnus och Erik för hjälpen.....
 
                              Nu ska jag ta hand om disken....
 
                              Ha en bra kväll......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0