1:a Advent....

 
 
 
                                 1:a Advent.....
 
 
                     Då har vi tänt det första ljuset
 
                     nu går det undan vill jag lova....
 
                     det är så skönt att vi kommit
 
                     ur november månad......och
 
                     december är ju en månad som
 
                     brukar gå fort....nu ser jag fram
 
                     mot våren med tillförsikt..........
 
 
                     Goe pysslar lite med sitt öl-
 
                     bryggande...och jag har fixat
 
                     lite tallris att hänga på dörren
 
                     med röda sidenband.......det
 
                     enkla är fint tycker jag.......
 
 
                     Köpte ett "nytt" frysskåp i går
 
                     på Lekeberg köp och sälj......
 
                     vi hade ett gammalt frysskåp
 
                     i garaget som "skrek" och efter-
 
                     som jag har kräftor och mina lingon
 
                     och annat som man inte använder
 
                    så ofta... var jag rädd att det gamla
 
                    skulle lägga av eftersom det var vårt
 
                    första frysskåp i huset så det är 34 år...
 
                    men nu fick det gå i pension...så nu
 
                    står det ett nyare frysskåp där ute för
 
                    en billig penning.....
 
 
                    I eftermiddag blir det en sväng in till
 
                    Erik och Jennifer....hon har sin jobbar-
 
                    helg så vi får låta henne sova ut lite
 
                    innan vi åker in.....
 
 
 
 
 
 
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0