Tisdag.....

 
 
                                     Ja då har vi kommit till tisdag i vecka 34....
 
                                      Jag tycker augusti månad går alldeles för fort....
 
 
                                     Hur mår jag i dag då ….jo helt ok faktiskt ...jag
 
                                     har fortfarande känningar av ryggen men mitt
 
                                     B-glucos håller sig bra... det är mellan 5,6-
 
                                     7,5 på morgonen....
 
 
                                   I dag kära vänner ska jag besöka Ida och få
 
                                   en klippning som är välbehövlig för nu är håret
 
                                  alldeles för långt....
 
 
                                  När Goe kommer hem blir det en sväng till Marie-
 
                                  berg för att handla......kylskåpet gapar tomt...….
 
 
                                 Nu in i duschen och sedan frukost...….
 
                                 Ha en bra dag...………..
 
 
 
                                
  
 
                                  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0