Tisdag.......

 
                                                 God Middag Vänner...…
 
                                  Nu behövs det lite fina blommor som lyser upp
 
                                  gråvädret här hemma...……..
 
 
 
 
 
                                      I dag tog jag lite sovmorgon......men jag
 
                                      har hunnit med att baka mitt bönbröd och
 
                                      den här gången hade jag i torkad frukt för
 
                                      att få i lite sötma...…..
 
 
 
 
 
                                  Jag var på Kupan här i Fjugesta igår och
 
                                  hittade en gitarr till Theo och en bok till Ella.....
 
 
 
 
 
                                 Jag köpte mig en jättefin plastmatta för 50 kr....
 
                                 så billigt för en matta som var 2.80 lång...……
 
                                 och den passade så bra på mitt köksgolv.....
 
 
                                 Nu blir det en Ludde promenad...….
 
                                 Ha en bra dag...……….
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0