Sträckning....

 
 
                                          Oj vilken regn skur det kom i kväll.....
 
                                          det dånade på plåttaket och var
 
                                          alldeles vitt i luften....
 
                                          Jag har sträck mig i ryggen på något
 
                                          konstigt vis så jag har svårt att röra
 
                                         höger arm.....så det är tur att jag snart
 
                                        får ta en Ipren och gå till sängs...och
 
                                        hoppas att det har släppt tills i morgon...…
 
 
                                       Hoppas att ni får en lugn natt.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0