Onsdag....

 
 
                                   God Förmiddag gott folk...…
 
 
                Här är det full rulle redan från tidiga morgonen....
 
 
 
 
 
                                Jag har bakat det jättegoda bönbrödet ….mitt
 
                                blodsocker stiger inte när jag äter det...nästa gång
 
                                ska jag nog lägga i lite  frukt ….aprikoser eller
 
                               katrinplommon...……
 
 
 
 
 
                               Jag gillar ju sill till äggen på morgonen men
 
                               de är alldeles för söta....så nu har jag fått tips
 
                               om att jag kan lägga in sill av steksill....den ska
 
                               vattnas ur ordentligt....så har jag fått ett recept....
 
                               så i kväll när den är urvattnad ska jag lägga in den...
 
                               och provsmaka i morgon bitti...…
 
 
 
 
 
                              Bönbröd med ägg och falukorv blev min
 
                             frukost i dag...…………
 
 
 
 
 
                                 Det blommar fortfarande på altan...…
 
 
 
 
 
                                               19 grader är det i tunnan....fortfarande
 
                                               badbart.....
 
 
 
 
 
                                       Tomaterna mognar sakta men säkert.....
 
 
 
 
 
                                    Dom är faktiskt riktigt söta och goda....
 
 
                              Nu blir et att plocka fram strykbrädan ...sedan tar
 
                              nog Ludde och jag en långpromenad...…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0