Ny vecka nya tag.....

 
                        Måndag....och ny vecka...….
 
                        och nu kommer värmen tillbaka...….
 
                                    Hurra...…………
 
 
 
 
 
                               Goe har börjat jobba i dag och jag ska
 
                               börja mitt "nya" liv....för vilken gång i
 
                               ordningen vet jag inte....jag har så dålig
 
                               karaktär så det är makalöst......det var
 
                               bara när jag slutade röka för mera än
 
                               30 år sedan....som jag hade karaktär
 
                                men har jag haft det en gång så var
 
                                det väl sjutton också om jag inte kan
 
                               ha det en gång till...…...så nu jäklar kör
 
                               jag igång...….
 
 
 
 
 
                                 Två kokta ägg och en knäckemacka med
 
                                 leverpastej och grönt blev frukosten...…..
 
 
                                Hoppas ni får en bra dag.....
 
 
 
 
                           
                             
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0