Nu är det fredag.....

 
 
                                 Vet ni vad......det är början på helgen...
 
 
 
 
 
                                                   Mysdagen fredag …..ja eftersom
 
                                                   vädret är som det är så blir det en
 
                                                  mysdag i hemmet....det blir ingen
 
                                                  husbils helg i Nora där det är marken
 
                                                  denna helg......jag tycker inte det
 
                                                  är roligt att åka husbil när det regnar
 
                                                  och Ludde blir blöt och skitig...……
 
 
 
 
 
                               Ludde och jag var ute på promenad i
 
                               går när himmeln öppnade sig......och
 
                               jag hade inte en torr klädtrasa på mig när
 
                              vi kom in.... ändå hade jag regnkappa på
 
                              mig men regnet gick igenom den också
 
                              det var ett väldigt blött regn som kom i
 
                              går måste jag säga...….Ja det var väl
 
                              det som hände igår och inget att blogga
 
                              om tänkte jag......Nu blir det lite frukost
 
                              och sedan en sväng till apoteket åt svär-
 
                              mor...………..Ha en bra fredag...…..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0