Måndag.....

 
 
                                           God förmiddag Vänner.....
 
 
                           Jo jag tog allt sovmorgon i dag och jag tycker
 
                           att det liknar lite sovarväder i dag....I dag åter-
 
                           går vi till det gamla vanliga igen......skolorna
 
                           börjar....Hem till gården kör igång med nya
 
                           avsnitt på gamla vanliga tiden....
 
 
                          Hur går det med min dåliga karaktär då...jo
 
                          det går faktiskt rätt bra....förutom huvudvärk
 
                          mår jag bra och är mätt hela dagarna ….mitt
 
                          blodsocker ligger jättebra....och vikten har minskat
 
                          med 4,1 kg i dag efter 14 dagar så nu är det bara
 
                         att köra på och ta en dag i taget.....
 
 
                         I dag blir det en skön hemma dag.....jo det blir
 
                         en Ludde promenad naturligtvis...annars ska
 
                         jag ingenstans.....skönt.....nu är det dags för
 
                         lite god brunch...……..
 
                         Ha en bra dag alla...…
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0