Måndag....

 
 
                              Måndag kväll.....
 
 
 
 
 
                                      Lite trötta och snoriga barn hämtade jag
 
                                      på förskolan...…
 
 
 
 
 
                                      De lade sig i varsitt soffhörn  med sina
 
                                      ipads…..och var väldigt lugna...…..
 
 
 
 
 
                                           Theo spelade och dansade för farmor.....
 
                                            han är lite piggare än Ella...…..
 
 
 
 
 
                              Vi kom hem vid 18.00 tiden och vi blev så
 
                              glatt välkomna av en go liten Ludde härligt
 
                              när man är saknad.....
 
 
 
                              Ni som undrade hur invägningen gick i morse
 
                              kan jag upplysa er om att jag stod på samma
 
                              vikt som i måndags...….men jag hänger inte
 
                              läpp för det utan ser fram mot nästa måndag.....
 
 
                              Ha en bra kväll.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0