Kväll......

 
 
                               Oj vad frusen Ludde var efter vår blöta promenad....
 
                                så när jag åkte till svärmor låg han under filten
 
                                med huvudet på sin kudde.....och det var en jobbig
 
                                tur till optikern så när jag kom hem gick jag och
 
                                skulle vila mig men jag somnade som en stock.....
 
                                så nu tänker jag inte ställa upp längre....jag har
 
                                gjort mitt för jag var ju med mamma och pappa
 
                                 i så många år och skjutsade till USÖ och läkar-
 
                                 mottagningar så jag tycker jag har gjort  mitt....
 
                                 och gamla sjuka blir så negativa och det tycker
 
                                 jag är skitjobbigt....
 
 
 
 
 
                                  Goe gjorde en ny köttfärs och böngryta i
 
                                  kväll......i morgon får jag ingen sovmorgon
 
                                  för då kommer killen som ska sätta in en
 
                                  fläkt i husbilen.....07.30.....pust och stön.....
 
                                  Hoppas ni får en bra natt.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0