Frukost.....

 
 
                                         Dagens frukost....som tog lång tid att få
 
                                         i sig....det var ett evigt tuggande...……
 
 
 
 
 
                                 Brödet som jag bakar utan mjöl....och som
 
                                 mitt blodsocker inte skjuter i höjden av...….
 
 
 
 
 
                                    Nu mognat tomaterna som jag satte av en
 
                                    en annan tomat...…..
 
 
 
 
 
                            De är inte runda utan lite avlånga...…
 
 
 
 
 
                               Det växer bra på altan nu....och det får jag
 
                               tacka Erik och Jennifer för som bodde här
 
                               hemma och vattnade när vi var ute på vår
 
                               20 dagars semestertripp...…
 
                               Nu mina vänner ska jag titta på friidrott...….
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0